1. Отримання дозволу на розробку проекту землеустрою.
1.1. Подача Заяви на ім’я Харківського міського голови та відповідного пакету документів* на рішення 1-ї сесії органу місцевого самоврядування про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, для чого необхідно замовити у землевпорядної організації (в складі якої працює не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та одного сертифікованого інженера-геодезиста):
– виконавчу топо-геодезичну зйомку земельної ділянки (погодити з комунальними службами та зареєструвати в Службі містобудівного кадастру).
1.2. Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради:
– готує графічні матеріали розміщення земельної ділянки;
– передає графічні матеріали розміщення земельної ділянки в Службу містобудівного кадастру для обробки, реєстрації та занесення в базу даних містобудівного кадастру.
1.3. Департамент земельних відносин готує та погоджує проект рішення міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.
1.4. Питання виноситься на сесію міської ради.
Етап 2: Виготовлення проекту землеустрою.
2.1. Після прийняття рішення Замовник укладає договір на розробку проекту землеустрою з розробником землевпорядної документації.
2.2. Замовник або уповноважений представник отримує 1 примірник графічних матеріалів розміщення земельної ділянки.
2.3. Землевпорядна організація згідно з Договором:
– проводить геодезичну (кадастрову) зйомку;
– виготовляє акт погодження меж земельної ділянки та акт передачі межових знаків на зберігання та передає їх на погодження Замовнику з сусідами;
– виготовляє проект землеустрою та обмінний файл в форматі XML;
2.4. Замовник передає проект землеустрою та акти погодження меж в Департамент земельних відносин для погодження меж ділянки з містом.
2.5. Розробник передає проект землеустрою в Департамент містобудування та архітектури для отримання витягу з містобудівної документації відносно даної земельної ділянки.
2.6. Після погодження проекту розробник завантажує в Національну кадастрову систему електронну копію проекту та передає примірник проекту землеустрою у відділ Держгеокадастру для державної реєстрації земельної ділянки (присвоєння кадастрового номеру).
Етап 3: Надання земельної ділянки у власність (для громадян).
3.1. Замовник замовляє акт обстеження земельної ділянки в Департаменті земельних відносин ХМР;
3.2. Замовник замовляє в Центрі надання адміністративних послуг довідку ДЗК про відсутність або наявність у Замовника державної реєстрації раніше отриманого права власності або права користування на землю;
3.3. Замовник подає в Центр надання адміністративних послуг заяву на ім’я Харківського міського голови про передачу земельної ділянки у власність (з відповідним пакетом документів).
3.4. Питання виноситься на сесію міської ради.
3.5. Після прийняття рішення Замовник звертається в Реєстраційну службу м.Харкова (або до нотаріусу) для реєстрації права власності на земельну ділянку.